Nowy produkt
Joanna Bednarz
ISBN: 978-83-7865-076-8
Rok wydania: 2013
Liczba stron: 332
Format: B5
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
Konkurencyjność polskich przedsiębiorstw na rynkach europejskich
Joanna Bednarz
ISBN: 978-83-7865-076-8
Rok wydania: 2013
Liczba stron: 332
Format: B5
Odbiorca: :
* Pola wymagane
lub Anuluj
W publikacji autorka koncentruje swą uwagę na analizie zjawiska konkurencyjności międzynarodowej na poziomie branży. W książce kompleksowo ujęto z jednej strony możliwości podmiotów gospodarczych postrzeganych przez pryzmat posiadanych przez nie zasobów i kompetencji, podejmowanych działań o charakterze strategicznym oraz kreowanych instrumentów konkurowania, z drugiej zaś specyfiki określonej branży i danego rynku zagranicznego. Autorka postrzega bowiem konkurencyjność szeroko – jako zdolność wszystkich podmiotów gospodarczych danej branży do sprostania konkurencji. Głównym celem badawczym postawionym w dysertacji jest zbudowanie branżowego modelu konkurencyjności, który pełni rolę wzorca służącego tworzeniu potencjalnie najbardziej skutecznych wariantów działania dla innych podmiotów gospodarczych z branż spożywczej, kosmetycznej i odzieżowej, z uwzględnieniem istniejących uwarunkowań zewnętrznych (krajowych i zagranicznych).
Na razie nie dodano żadnej recenzji.