Językowy obraz starości i starzenia się w reklamie telewizyjnej Zobacz większe

Językowy obraz starości i starzenia się w reklamie telewizyjnej

Nowy produkt

Joanna Ginter


ISBN: 978-83-7865-469-7
Rok wydania: 2013
Liczba stron: 122
Format: A5

Dostęp do wersji elektronicznej

ibuk

Więcej szczegółów

Więcej informacji

Książka dostępna także w wersji papierowej.

Autorka nakreśliła w tekście pracy niezwykle bogaty obraz nieodłącznego od współczesnej kultury zjawiska, jakim jest reklama. Jest ona światem alternatywnym współczesnego człowieka, w którym poszukuje on tego, co mu niezbędne do życia i funkcjonowania w społeczeństwie. Ona także staje się jego przewodniczką w świecie chaosu konsumpcyjnego – tak, aby mógł dokonywać właściwych wyborów wśród otaczających go dóbr.

dr hab. Grażyna Sawicka, prof. UKW w Bydgoszczy

Opinie

Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Napisz opinię

Językowy obraz starości i starzenia się w reklamie telewizyjnej

Językowy obraz starości i starzenia się w reklamie telewizyjnej

Joanna Ginter


ISBN: 978-83-7865-469-7
Rok wydania: 2013
Liczba stron: 122
Format: A5

Dostęp do wersji elektronicznej

ibuk