Perspektywy zachowań przedsiębiorstw. Celowość – funkcjonalność – witalność Zobacz większe

Perspektywy zachowań przedsiębiorstw. Celowość – funkcjonalność – witalność

Nowy produkt

Beata Majecka


ISBN: 978-83-7865-141-3
Rok wydania: 2013
Liczba stron: 164
Format: B5

Dostęp do wersji elektronicznej

ibuk

Więcej szczegółów

Więcej informacji

Książka dostępna także w wersji papierowej.

Celem prezentowanej książki jest zatem wskazanie znaczenia reaktywnych i proaktywnych zachowań rynkowych przedsiębiorstw dla możliwości realizacji ich celów wraz z podaniem podstawowych perspektyw analizy określonych zachowań.

Poprzez dbałość o własne zachowania rynkowe przedsiębiorstwo poświęca uwagę otoczeniu – stara się je poznać i przede wszystkim rozszyfrować co w nim zostanie z postępowania przedsiębiorstwa zaakceptowane, a co nie. Znając otoczenie może stworzyć sobie odpowiednie warunki do przetrwania (bądź poprzez świadome kształtowanie otoczenia bądź też, kiedy takie działanie nie jest możliwe, poprzez zmianę środowiska – poszukiwanie innego miejsca na rynku, gdzie warunki są bardziej sprzyjające) lub starać się najlepiej jak to możliwe zaadaptować do zastanych warunków. Z kolei skupiając się na swojej witalności (dbając o nią, rozwijając) przedsiębiorstwo skierowuje swoją aktywność na wnętrze. W ten sposób kompleksowo dba o uwarunkowania swojego przetrwania.

Opinie

Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Napisz opinię

Perspektywy zachowań przedsiębiorstw. Celowość – funkcjonalność – witalność

Perspektywy zachowań przedsiębiorstw. Celowość – funkcjonalność – witalność

Beata Majecka


ISBN: 978-83-7865-141-3
Rok wydania: 2013
Liczba stron: 164
Format: B5

Dostęp do wersji elektronicznej

ibuk