Reputacja przedsiębiorstwa a zachowania inwestorów giełdowych. Podejście eksperymentalne Zobacz większe

Reputacja przedsiębiorstwa a zachowania inwestorów giełdowych. Podejście eksperymentalne

Nowy produkt

Anna Blajer-Gołębiewska


ISBN: 978-83-7865-797-2
Rok wydania: 2019
Liczba stron: 266
Format: B5

Więcej szczegółów

Więcej informacji

Problematyka podjęta w książce dotyczy reputacji przedsiębiorstw, jako czynnika mającego wpływ na zachowania inwestorów giełdowych. Wpisuje się ona w zakres mikroekonomicznej teorii podejmowania decyzji przez podmioty rynkowe oraz w nurt ekonomii behawioralnej czy tez finansów behawioralnych.

Dotychczasowe teorie, opisujące decyzje inwestorów giełdowych, koncentrowały się głównie na takich determinantach jak wyniki finansowe, napływ nowych informacji, czy też czynniki psychologiczne. Niewiele miejsca w literaturze poświęcono wpływowi reputacji przedsiębiorstwa na zachowania inwestorów giełdowych. Dotychczasowe badania w zakresie reputacji przedsiębiorstw koncentrowały się raczej na budowaniu jej i zarządzaniu nią w kontekście relacji z klientami. Liczba badań dotyczących wpływu reputacji na zachowania i decyzje pozostałych interesariuszy jest znikoma.

Celem niniejszej książki jest wypełnienie tych luk poprzez kompleksową analizę reputacji przedsiębiorstwa: jej definicji, wielowymiarowego wpływu na funkcjonowanie i wyniki organizacji, metod pomiaru reputacji, a także poprzez przeprowadzenie eksperymentu ekonomicznego imitującego warunki giełdowe. Badanie to pozwoli na określenie czynników behawioralnych i społecznych wpływających na postrzeganie reputacji.

Opinie

Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Napisz opinię

Reputacja przedsiębiorstwa a zachowania inwestorów giełdowych. Podejście eksperymentalne

Reputacja przedsiębiorstwa a zachowania inwestorów giełdowych. Podejście eksperymentalne

Anna Blajer-Gołębiewska


ISBN: 978-83-7865-797-2
Rok wydania: 2019
Liczba stron: 266
Format: B5

Pliki do pobrania