Introduction to International Trade Zobacz większe

Introduction to International Trade

Nowy produkt

Anna Fornalska-Skurczyńska, Marcin Skurczyński (red.)


ISBN: 978-83-7865-431-5
Rok wydania: 2016
Liczba stron: 272
Format: B5

Dostęp do wersji elektronicznej

ibuk

Więcej szczegółów

Dodaj do listy życzeń

Więcej informacji

Podręcznik jest pierwszą tego rodzaju pozycją literaturową w Polsce. Autorzy prezentują przekrojowo problematykę planowania i realizacji transakcji handlowych na rynku międzynarodowym. Praktyczne aspekty przedstawione w podręczniku obejmują opracowywanie międzynarodowej strategii marketingowej i metody wchodzenia przedsiębiorstw na rynki zagraniczne, poszukiwanie informacji i nawiązywanie współpracy z partnerami handlowymi, zarządzanie procesem spedycyjnym oraz wpływ różnic kulturowych na możliwość rozwoju.

Opinie

Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Napisz opinię

Introduction to International Trade

Introduction to International Trade

Anna Fornalska-Skurczyńska, Marcin Skurczyński (red.)


ISBN: 978-83-7865-431-5
Rok wydania: 2016
Liczba stron: 272
Format: B5

Dostęp do wersji elektronicznej

ibuk

Pliki do pobrania