Nowy produkt
Anna Fornalska-Skurczyńska, Marcin Skurczyński (red.)
ISBN: 978-83-7865-431-5
Rok wydania: 2016
Liczba stron: 272
Format: B5
Dostęp do wersji elektronicznej
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
Introduction to International Trade
Anna Fornalska-Skurczyńska, Marcin Skurczyński (red.)
ISBN: 978-83-7865-431-5
Rok wydania: 2016
Liczba stron: 272
Format: B5
Dostęp do wersji elektronicznej
Odbiorca: :
* Pola wymagane
lub Anuluj
Podręcznik jest pierwszą tego rodzaju pozycją literaturową w Polsce. Autorzy prezentują przekrojowo problematykę planowania i realizacji transakcji handlowych na rynku międzynarodowym. Praktyczne aspekty przedstawione w podręczniku obejmują opracowywanie międzynarodowej strategii marketingowej i metody wchodzenia przedsiębiorstw na rynki zagraniczne, poszukiwanie informacji i nawiązywanie współpracy z partnerami handlowymi, zarządzanie procesem spedycyjnym oraz wpływ różnic kulturowych na możliwość rozwoju.
Na razie nie dodano żadnej recenzji.