Nowy produkt
Beata Jędrzejczak
ISBN: 978-83-7865-665-4
Rok wydania: 2018
Liczba stron: 174
Format: B5
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
Słownik sloganów reklamujących polskie marki terytorialne. Tom 1. Polska i województwa
Beata Jędrzejczak
ISBN: 978-83-7865-665-4
Rok wydania: 2018
Liczba stron: 174
Format: B5
Odbiorca: :
* Pola wymagane
lub Anuluj
Slogany reklamowe bywają opisywane jako najprostsze i najbardziej skuteczne komunikaty, za pomocą których nakłania się do kupna czegoś, co ani nie jest dobre, ani potrzebne, ani w ogóle takie, jakie według sloganu miałoby być Mimo to o sloganach mówi się dużo, zarówno o tych nijakich, szablonowych lub zaskakujących absurdem, nietrafionych albo irytujących, jak i o tych wywołujących najgłębsze emocje, wzruszających i dziwnym sposobem angażujących odbiorcę, a także o tych dobrych nieoczekiwanie - śmiesznie niemądrych albo intrygująco banalnych. Wokół haseł reklamowych krążą pewne legendy: o tajemniczych przyczynach zawrotnej kariery jednych i o bezwzględnym fiasku innych, o rywalizacji w sposobach dotarcia do adresatów czy o rekordowych honorariach dla ich autorów.
Na razie nie dodano żadnej recenzji.