Okładka - Przekład w komunikowaniu medialnym Zobacz większe

Przekład w komunikowaniu medialnym. Wybrane zagadnienia na podstawie polskich przekładów rosyjskich tekstów prasowych

Nowy produkt

Alicja Pstyga


ISBN: 978-83-7865-113-0
Rok wydania: 2013
Liczba stron: 158
Format: A5

Dostęp do wersji elektronicznej

ibuk

 

Więcej szczegółów

Dodaj do listy życzeń

Więcej informacji

Książka Alicji Pstygi Przekład w komunikowaniu medialnym. Wybrane zagadnienia na podstawie polskich przekładów rosyjskich tekstów prasowych to niewielki zbiór analiz i refleksji obejmujących istotną sferę współczesnej przestrzeni komunikacyjnej: międzykulturowy i międzyjęzykowy dialog medialny dokonujący się za pośrednictwem tłumaczy. Autorka słusznie rozpoczyna i kończy swą pracę zarysowaniem tej szerokiej perspektywy, w której przekład staje się miejscem i środkiem spotkań różnych tożsamości (indywidualnych - autorów i tłumaczy - oraz zbiorowych, etnicznych i kulturowych). Na uwagę zasługuje też wyróżnienie przez Autorkę Słowiańszczyzny jako kontekstu kulturowego omawianych zagadnień.
Z recenzji prof. dr. hab. Wojciecha Chlebdy

Opinie

Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Napisz opinię

Przekład w komunikowaniu medialnym. Wybrane zagadnienia na podstawie polskich przekładów rosyjskich tekstów prasowych

Przekład w komunikowaniu medialnym. Wybrane zagadnienia na podstawie polskich przekładów rosyjskich tekstów prasowych

Alicja Pstyga


ISBN: 978-83-7865-113-0
Rok wydania: 2013
Liczba stron: 158
Format: A5

Dostęp do wersji elektronicznej

ibuk

 

Pliki do pobrania