Nowy produkt
Joanna Ginter
ISBN: 978-83-7865-469-7
Rok wydania: 2013
Liczba stron: 122
Format: A5
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
Językowy obraz starości i starzenia się w reklamie telewizyjnej
Joanna Ginter
ISBN: 978-83-7865-469-7
Rok wydania: 2013
Liczba stron: 122
Format: A5
Odbiorca: :
* Pola wymagane
lub Anuluj
Autorka nakreśliła w tekście pracy niezwykle bogaty obraz nieodłącznego od współczesnej kultury zjawiska, jakim jest reklama. Jest ona światem alternatywnym współczesnego człowieka, w którym poszukuje on tego, co mu niezbędne do życia i funkcjonowania w społeczeństwie. Ona także staje się jego przewodniczką w świecie chaosu konsumpcyjnego – tak, aby mógł dokonywać właściwych wyborów wśród otaczających go dóbr.
dr hab. Grażyna Sawicka, prof. UKW w Bydgoszczy
Na razie nie dodano żadnej recenzji.