Nowy produkt
Beata Czechowska-Derkacz
ISBN: 978-83-7326-881-4
Rok wydania: 2012
Liczba stron: 235
Format: B5
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
Magia politycznych wizerunków w mediach
Beata Czechowska-Derkacz
ISBN: 978-83-7326-881-4
Rok wydania: 2012
Liczba stron: 235
Format: B5
Odbiorca: :
* Pola wymagane
lub Anuluj
Książka ukazuje rosnącą rolę mediów w kształtowaniu politycznych wizerunków i coraz powszechniejszy proces zamiany realnej rzeczywistości w wirtualne medioświaty. W ten obraz wpisana została analiza wizerunków dwóch ważnych i przeciwstawnych postaci z polskiej sceny politycznej: Aleksandra Kwaśniewskiego i Andrzeja Leppera. Polityków budzących silne emocje i stanowiących swojego rodzaju fenomen popularności podejmowany w mediach. Materiałem źródłowym są artykuły z "Gazety Wyborczej", pierwszego niezależnego dziennika powstałego w Polsce po 1989, od początku zaangażowanego ideowo i niezmiennie silnie oddziaływającego na polityczne poglądy i społeczne postawy Polaków.
Na razie nie dodano żadnej recenzji.