Więcej informacji
Wobec nieustających zmian otoczenia zewnętrznego, a także konieczności dokonywania ciągłych zmian po stronie organizacji powstają nowe paradygmaty i podejścia do zarządzania. Konieczna jest zatem systematyczna wymiana poglądów oraz dyskusja naukowa, dotycząca wpływu tych procesów na wartość przedsiębiorstwa. Wspólnym mianownikiem i obszarem badawczym, jaki występuje we wszystkich rozdziałach oddawanej Czytelnikowi monografii naukowej, są kreatory i destruktory wartości zarówno na poziomie samej organizacji, ale także państwa / kraju, jak również w ujęciu międzynarodowym – w odniesieniu do różnych systemów gospodarczych. Niniejsza książka integruje następujące nurty i obszary badawcze, wchodzące w skład szeroko rozumianej perspektywy organizacyjnej, procesowej i technologicznej budowy wartości: zarządzanie przez cele (MBO), zarządzanie procesowe (KPI) a nowe paradygmaty w zarządzaniu; wartość dodana przez Key Performance Indicators (KPIs) – w tym w szczególności dylematy doboru i wdrażania KPIs w przedsiębiorstwach zorientowanych na wartość; innowacje organizacyjne w doskonaleniu procesów organizacji – innowacje (otwarte) w tym m.in. organizacyjne, procesowe i technologiczne w budowaniu wartości przedsiębiorstwa; innowacje w komunikacji i w zarządzaniu zasobami ludzkimi; sieci przedsiębiorstw a wzrost wartości; wpływ nowoczesnych technologii na wzrost wartości; sektory nowej gospodarki – Przemysł 4.0.