Nowy produkt
Marcin Boryczko
ISBN: 978-83-7865-285-4
Rok wydania: 2015
Liczba stron: 334
Format: B5
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
Paradoksalne funkcje szkoły – studium krytyczno-etnograficzne
Marcin Boryczko
ISBN: 978-83-7865-285-4
Rok wydania: 2015
Liczba stron: 334
Format: B5
Odbiorca: :
* Pola wymagane
lub Anuluj
Książka jest próbą przyjrzenia się procesom edukacyjnym z perspektywy antropologicznej choć znaczenie analizy w jej ramach poczynionych odnosi funkcjonowanie szkoły do szerszego kontekstu społecznego, politycznego czy ekonomicznego. Jest to jednocześnie analiza konsekwencji do jakich prowadzi różnicowanie się szkół pod względem jakości kształcenia. Dodatkowym narzędziem analiz tu poczynionych jest teoretyczny kontekst poszerzający interpretację zebranych danych o analizy opierające się na teorii kodów językowych a także analizy systemowo-funkcjonalnej. Obydwie perspektywy są niemal nieobecne w praktyce badawczej w Polsce. Publikacja niniejsza ma za zadanie wypełnienie tej luki.
Na razie nie dodano żadnej recenzji.