Paradoksalne funkcje szkoły – studium krytyczno-etnograficzne Zobacz większe

Paradoksalne funkcje szkoły – studium krytyczno-etnograficzne

Nowy produkt

Marcin Boryczko


ISBN: 978-83-7865-285-4
Rok wydania: 2015
Liczba stron: 334
Format: B5

Dostęp do wersji elektronicznej
ibuk

Więcej szczegółów

Dodaj do listy życzeń

Więcej informacji

Książka jest próbą przyjrzenia się procesom edukacyjnym z perspektywy antropologicznej choć znaczenie analizy w jej ramach poczynionych odnosi funkcjonowanie szkoły do szerszego kontekstu społecznego, politycznego czy ekonomicznego. Jest to jednocześnie analiza konsekwencji do jakich prowadzi różnicowanie się szkół pod względem jakości kształcenia. Dodatkowym narzędziem analiz tu poczynionych jest teoretyczny kontekst poszerzający interpretację zebranych danych o analizy opierające się na teorii kodów językowych a także analizy systemowo-funkcjonalnej. Obydwie perspektywy są niemal nieobecne w praktyce badawczej w Polsce. Publikacja niniejsza ma za zadanie wypełnienie tej luki.

Opinie

Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Napisz opinię

Paradoksalne funkcje szkoły – studium krytyczno-etnograficzne

Paradoksalne funkcje szkoły – studium krytyczno-etnograficzne

Marcin Boryczko


ISBN: 978-83-7865-285-4
Rok wydania: 2015
Liczba stron: 334
Format: B5

Dostęp do wersji elektronicznej
ibuk

Pliki do pobrania