Nowy produkt
Piotr Walentynowicz
ISBN: 978-83-7865-087-4
Rok wydania: 2013
Liczba stron: 294
Format: B5
Dostęp do wersji elektronicznej
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
Uwarunkowania skuteczności wdrażania Lean Management w przedsiębiorstwach produkcyjnych w Polsce
Piotr Walentynowicz
ISBN: 978-83-7865-087-4
Rok wydania: 2013
Liczba stron: 294
Format: B5
Dostęp do wersji elektronicznej
Odbiorca: :
* Pola wymagane
lub Anuluj
Współczesne uwarunkowania globalnej gospodarki wymuszają na przedsiębiorstwach ciągłe podnoszenie poziomu ich konkurencyjności. Bez tego nie są w stanie przetrwać i rozwijać się we współczesnym otoczeniu. W wyniku tych procesów, zarówno w teorii, jak i praktyce zarządzania, powstają nowe metody bądź koncepcje, mające dopomóc przedsiębiorstwom w sprostaniu tym wymaganiom. Jedną z bardziej znanych i uznanych na świecie współczesnych koncepcji zarządzania jest Lean Management. – koncepcja wywodząca się ze sposobu myślenia i działania firmy Toyota, a polegającą na zastosowaniu takich sposobów działalności przedsiębiorstwa, aby w danych warunkach techniczno-organizacyjnych uzyskać jak najlepsze efekty działania możliwie najmniejszymi nakładami. W koncepcji tej uzyskiwane jest to poprzez wszechstronną eliminację wszelkiego rodzaju marnotrawstwa (po japońsku – muda) nie tylko z systemu produkcyjnego i w dalszej perspektywie z całej organizacji, ale także z całego łańcucha logistycznego związanego z działalnością firmy.
Niniejsza monografia oprócz szerokiego zaznajomienia czytelników z istotą Lean Management ma na celu przedstawienie, jak skutecznie wdrożyć ten koncept w przedsiębiorstwie, ze szczególnym uwzględnieniem uwarunkowań tego procesu w polskiej praktyce gospodarczej. Praca skierowana jest, poza pracownikami akademickimi i studentami zarządzania, do praktyków gospodarczych zajmujących się poruszaną problematyką w swoich przedsiębiorstwach.
Na razie nie dodano żadnej recenzji.